السبت، 13 فبراير، 2010

الذلانطين السنادي شكله ايييييييييييييييه؟؟





صراحه انا حيبت اكتب اول حاجه ليا عن الفلانتين بما انه قرب جدا يعني خلاص فاضل كام ساعه عليه
مااااااااااااااعلينا
عندنا فالجامعه بسم الله ماشاء الله بلاقي يومها وقبلها حتي كل الجامعه لونها احمر وبجد بيبقي منظر موش قدره اقولكو عليه بس احسن حاجه فعلا انك تلاقي حد بيشاركك اهتماماتك وبيهتم بيك وبيحبك بجد
موش مؤمنه اوي بفكره ان عيد الحب يبقي يوم واحد بس يبيقي حلو اما تلاقي حد بيحبك وبيهاديك وبالمناسبه دي انا بقي ليا اهداء خاص
اولا:موش لاذم الاحتفال دا يبقي للي بيحبو بعض وبس لأ ممكن كمان يبقي لناس احنا بنحبهم وبنقدرهم وانا بالنسبالي اول الناس دي هي امي لاني فعلا لولاها انا مكنش وموش هكون
بجد هي احسن واجمل انسانه فحياتي .حتي لو مره حسيت انها قسيت عليا شويه فانا عرفه انها بتعمل كدا علشان خاطر تخليني جمده واقدر استحمل اللي جاي وبجد مهما قولت موش هقدر اوفيكي حقك كفايه ان فعلا اكتر وحده بتستحملني وانا علشانها اضحي بنفسي حتي لو قالتلي ارمي نفسك فالنار هعمل كدا من غير تردد

بحبك ياامي والدباديب دي ليكي وميرسيه علي كل شيء قدمتهولي
ثانيا:ان ان ان اااااااااااا
التانيه دي مخصصاها لكل اصحابي اللي اعرفهم
اولا لاصحاب ثانوي نوسه وميرو بجد موش عرفه اشكركو اذاي لاني موش هقدر اوفيكو حقكو عليا مهمن عملت انتو بجد اثبتولي ان اجدع صحاب موجودين فعلا برالرغم من اني بسمع من الكبار كتير ان مفيش حاجه اسمها صداقه او صحوبيه لان الكل بيجري ورا مصلحتهم
هما عندهم حق لكن معرفوش ان في ناس ذيكو موجوده وكمان اصحاب الجامعه اللي بجد اتمني بعد مااخلص بكام شهر مننساش بعض ابدا نيما ومنمن وابيه فرغلي ويويو ونذيه وشيمي والهادي وقائمه الاحمدات اللي اعرفهم كلهم ههههههه
وكمان اللي عرفتهم فمودل مايو بجد ناس جدعه جدا وحاجه متتوصفش لاننا بالرغم من ان المودل خلص من ذماااااااااان
موش اوي يعني السنه اللي فاتت بس الا انهم لسه فاكرني وبجد كل فتره بيتصلو يطمنو عليا ويعرفو اخباري والحمد لله بجد بحمد ربنا كتييييييييييييير اوي اني الناس دي موجوده فحياتي عرفتني ان لسه الدنيا بخير(كل واحد فيهم محتاج بوست لوحده من كتر المواقف اللي حصلت سواء ضحك او هذار هههههههه
بأذن الله هبقي احكيها
ثالثا:لاهل المدونات علشان بجد هما السبب انهم خلوني اقرر اعمل مدونه ومن فتره عماله اقرا فمدونتهم لقتها بجد فكره كويسه انك تفضفض بالي جواك ومنهم الدكتوره الكبيره ستيته والدكتور محمود صاحب مدونه بطوط حبوب وصيدلانيه طلعه نذله وخاااااااالو احمد الصباغ وسوووووووو وفاطيما وخيخه ويارب اكون منستش حد انا لانهم فعلا ناس تستاهل كل خير
يارب احلام كل الناس تتحقق والاقي ديما الكل بخير وفسعاده وهنا ياااااااارب
اللهم امين

اما عني انا فأنا قررت اقضيه السنادي ذي كل مره
رغييييييييييي مع انتيمي نيما فالتليفون والنت
ههههههههههههه
كل سنه وانتو طيبين

هناك 10 تعليقات:

  1. الله عليكي ياسوني بجد جيبتي زتونه الزلانطين
    الحب الحقيقي الي بدون مقابل الوالدين وفعلآ ساعات بيقسو علينا عشان مصلحتنا وعمرنا ماهانفهم هم بيعملو كده ليه غير لما نبقى فمكانهم

    وبجد بجد بجد ربنا يخلينا كلنا لبعض
    ويخليلنا التليفون ههههههههه

    ردحذف
  2. دا كلام الناس اللى مش لاقيه حد يجيبلها هديه :D

    بتفكرنى بالمثل اللى بيقول واقفه الراجل بميت ست جت الست يغووووووووور الراجل

    اهو حب االصدقاء والاسره بميت حبيب جه الحبيب :D

    ................

    ردحذف
  3. السلام عليكم

    يا رب يجعل ايامك وايامنا كلها حب فى حب

    واهلا بيكى فى عالم التدوين وبجد هتتبسطى اوى معانا

    عالم التدوين نور بوجودك بجد
    تحياتى ليكى وسعيده اوى بمروروى هنا

    ردحذف
  4. يسعدنى انى ازور مد\ونتك
    بس مليش فى عيد الحبوب
    هستناكى فى اول بوست حلو ليكى
    منوره عالم التدوين يا انسه

    ردحذف
  5. كل عيد وانتى طيبه

    منوره عالم البلوجات

    صباح الفل عليكى

    ردحذف
  6. لنيما الانتيما:اللهم امين يارب يخلينا كلنا لبعض انا وانتي والشله ومنفترقش ابدا
    اللهم امين
    ويخليلنا التليفون بفاتورته علي راي ابيه
    ههههه
    ................................................
    بطوط حبوب:لالالالالا علي فكره انا جالي هدايا كتيييييييير اوي بس اوعي تفهمني صح دي كانت بتجيني من اصحااااابي
    وعمري ماهتخلا عنهم ابدااا حتي لو علشان خاطر مين
    فاهمني انت يمااااااان ههههههههههه
    ..............................................
    ريمان:وانا من مكاني هذا بقول اني مبسوطه فعلا وهنبتدي ناخود الخطوات اهو:D
    ..............................................
    ENG./ELSAYED,PMP:هابي ذلانطين تو يووووووو
    ..............................................
    psycho:بأذن الله وعالم التدوين منور بأهله
    ..............................................
    The illusionist:وانتم كذلك ياافندم وانا بتكلم اهو بليييييييييييل يعني موساااااء الخيرات

    ردحذف
  7. كل سنة وانتى طيبة وفى صحة وسعادة
    وكل عيد حب وانت مفلتنة
    ههههههههههههههه

    ردحذف
  8. شفقه وأحسان:وانتي طيبه ويارب ديما اسمع عنك كل خير
    وكولنا هذا الرجل
    ههههههههههههه

    ردحذف